یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۰۹:۲۲:۵۰

برگزاری دومین کنگره ملی حفاری ایران
ایران دریلینگ: دومین کنگره ملی حفاری ایران ١٢ و ١٣ اسفند ماه امسال با حضور مدیران، روسا و نخبگان این صنعت راهبردی در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، عزت اله کاظم زاده، دبیر علمی دومین کنگره ملی حفاری ایران اظهار داشت: نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف صنعت حفاری در این کنگره انجام می‌شود. وی تصریح کرد: در این رویداد ملی که با حضور بیش از ٧٠٠ نفر از مدیران، استادان، کارشناسان این صنعت برگزار می‌شود، علاوه بر ارائه مقاله‌ها در دو بخش سخنرانی و پوستر، نشست‌های تخصصی و مدیریتی نیز در نظر گرفته شده است که در آن مشکلات و چالش‌های پیش روی توسعه صنعت حفاری کشور بررسی می‌شود.

رئیس پژوهشکده مهندسی نفت پژوهشگاه صنعت نفت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از مدیران و روسای فنی و عملیاتی شرکت‌های دولتی و خصوصی در کنار اساتید دانشگاه و محققان پژوهشگاه اشاره کرد و افزود: این کارگروه‌ها قبل از برگزاری کنگره و از طریق جلسات مستمر و منظم، اقدامات و تمهیدات لازم برای پر بار شدن کنگره را انجام می‌دهند که این موضوع به برگزاری موثر و هدفمند این رویداد ملی منجر می‌شود. کاظم زاده یادآور شد: آخرین مهلت ارسال مقاله‌ها تا ١٥ بهمن ماه تمدید شده است و همه متخصصان، کارشناسان و صاحب‌نظران علاقه‌مند می‌توانند مقاله‌های علمی خود را پیش از تاریخ یاد شده به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. همچنین آدرس وب سایت کنگره ملی حفاری http://irandrilling.com است و آخرین اطلاعات و اخبار از طریق این وب سایت به اطلاع همه مخاطبان می‌رسد. شایان یادآوری است، محورهای این کنگره شامل مهندسی حفاری، عملیات حفاری، مشکلات حفاری، ایمنی، حفاظت و محیط‌زیست، خدمات حفاری، دستگاه و تجهیزات حفاری و زمین شناسی و مهندسی مخازن حین حفاری است.


  کد خبر : 495
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :